diumenge, 14 d’agost del 2011

MAI HE ESTAT MILLOR.

No t’enyoro, nene. No estic deprimit, no estic desnodrit, no m'aguanta un fil, no he perdut l'estil, no vaig predicant tots els teus encants, no t'he imaginat al llit amb estranys, no estic gens perdut, no hi ets... tururut, no em sento confús, no he estat cap il·lús. Serà un gran plaer avui fer-te saber, que no t'enyoro, nene.

Aquesta cançó és per dir que no et trobo gens en falta i quan me’n vaig a dormir amb la mà dreta ja em basta.Que si tinc els ulls humits és que hi tinc una llegany, i si no surto de nit és perquè vaig curt de pasta.Els amics que compartim tots t’enganyen, sóc una dona nova, mai he estat millor i no saps quant m’estalvio en trucades. Aquesta cançó és per dir que si de res no en tinc ganes, no ets pas tu, sinó l’edat, i la teva foto al llit no he tingut pas temps de treure-la.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada